Kontaktskjema for klage og refusjon
Ønsker du å sende en klage eller søke om refusjon etter reise med ekspressbuss i Sverige (eller til/fra Sverige og Danmark)? Trykk her.
Dersom du har en klage eller en henvendelse til oss angående noe annet enn reiser med ekspressbuss i Norge, vennligst kontakt oss på buss@vy.no.
Krav om refusjon av utgifter til alternativ transport, refusjon av billettutgifter eller klager på reisen må settes frem via kontaktskjema innen tre måneder regnet fra datoen for reisen.
Benytt kontaktskjema nedenfor dersom:
- vi har gjort noe galt under reisen med ekspressbuss
- reisen din har vært forsinket og du søker refusjon for utlegg av alternativ transport
Alle henvendelser vedrørende klage og refusjon blir behandlet så fort som mulig og behandles i henhold til våre passasjerrettigheter, reisevilkår og overgangsregler.
Innen én måned fra mottatt henvendelse vil vi bekrefte om kravet eller klagen fører frem, avvises eller er til vurdering. Endelig svar gis innen tre måneder regnet fra den datoen vi mottok henvendelsen.
Passasjerer som ikke får dekket krav eller medhold i klage på reisen, har mulighet til å klage til Transportklagenemnda.