Vi bruker informasjonskapsler for å optimalisere din brukeropplevelse på vybuss.no. Ved å klikke "OK" godtar du at vi lagrer opplysninger som beskrevet her. Vi anbefaler at du bruker Google Chrome som nettleser. 

Trenger du hjelp?

Vi har samlet svar på de mest stilte spørsmålene på siden "Ofte stilte spørsmål". Her finner du svar på spørsmål om blant annet bagasje, billetter og periodebilletter. 

Se våre ofte stilte spørsmål >>

Refusjon ved innstilling

Blir avgangen din innstilt får du refundert billetten din i form av en verdikode. Denne kan du bruke til å kjøpe ny billett til en annen avgang eller spare til en senere anledning. Du trenger ikke å henvende deg til oss.

For avbestilling av periodebillett, ta kontakt på e-post buss@vy.no. Resterende beløp blir refundert som verdikode.

Hittegods

Det er fort gjort å glemme igjen noe på bussen. Følg lenken under til registreringsskjemaet, så hjelper vi deg så fort vi kan.

Kontakt oss om hittegods >>

 

Lokalbuss

Lurer du på noe angående våre lokalbusser? Se de ulike lokale nettstedene eller kontakt busselskapet direkte for billettinformasjon, rutetider eller priser. Du kan også komme i kontakt med de lokale selskapene via vårt kontaktskjema for lokale reiser. 

Kontaktskjema for lokale reiser >> 

Her finner du kontaktinformasjon til de ulike lokalbussene >>

 

Har du en klage eller vil du søke om refusjon?

Krav om refusjon av utgifter til alternativ transport, refusjon av billettutgifter eller klager på reisen må settes frem via kontaktskjema innen tre måneder regnet fra datoen for reisen. Innen én måned fra mottatt henvendelse vil vi bekrefte om kravet eller klagen fører frem, avvises eller er til vurdering. Endelig svar gis innen tre måneder regnet fra den datoen vi mottok henvendelsen.

Kontaktskjema for klager og refusjon >>

Kontaktskjema for klager og refusjon for reise med Vy Bus4You og Vy express (på svensk) >>

Passasjerer som ikke får dekket krav eller medhold i klage på reisen, har mulighet til å klage til Transportklagenemnda.

 

Kundesenter

Ønsker du å snakke med noen hos oss? Kontakt oss for spørsmål eller bestilling av billetter. Vi hjelper deg så fort vi kan. 

Telefon: (+47) 407 05 070
E-post: buss@vy.no
Facebook: facebook.com/vygruppen

Åpningstider:

  • Mandag - fredag: kl. 08:30-15:30
  • Helligdager: stengt

     

Kontakt oss om leie av buss

E-post: turbuss@vy.no


Adresser

Vy Buss AS 
Besøksadresse: Schweigaardsgate 23, Oslo, 5. etg.
Postadresse: Postboks 1800 Sentrum, 0048 Oslo


Ekspressbusser til Sverige og Danmark

Reise med Vy Travel ( Vy Bus4You og Vy express)

Kundesenter

Ønsker du å snakke med noen fra Vy Bus4You / Vy express?

For spørsmål - les mer her

For spørsmål eller bestilling av billetter på telefon: (+46) 771- 151515

Åpningstider:

  • Mandag - fredag: kl. 09.00-17.45
  • Lørdag: stengt
  • Søndag: 09.00-17.45

Hittegods 

Kontakt oss om hittegods for Vy Bus4You og Vy express >>